sobota, 8 października 2011

Cienie inglot - palety i swatche



Jestem w posiadaniu kilku palet inglot, które miałyście okazję zobaczyć w poscie dotyczącym mojej kolekcji cieni. Były one tam wspomniane, pobieżnie opisane, a dzisiaj zaprezentuję wam swatche cieni z poszczególnych paletek. Zapraszam!


Numerki ostatniego rzędu są obcięte na zdjęciu - moje niedopatrzenie. Są to: 448, 413, 140, 379, 67

I swatche - kolejno rzędami (wszystkie bez bazy):





Kolej na pierwszą z czwórek:



I druga czwóreczka:



I ostatnia - duża paletka bez separatora:


górny rząd:


 paski:



Na moje nieszczęście mam jeszcze miejsce na 12 cieni - kwadratów. Czy możecie polecić mi jakieś ciekawe kolory, nietuzinkowe odcienie, bądź praktyczne wkłady, których jeszcze nie posiadam? Z przyjemnością poczytam wasze propozycje.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz