niedziela, 4 września 2011

Moja kolekcja lakierów - I

Witam ;)

Dzisiejszy post rozpoczyna serię, w której zaprezentuję swoje zbiory kosmetyczne. Na pierwszy ogień pójdzie ta część lakierów, które nadają się do pomalowania całej płytki.

Lakiery nude i do manicure francuskiego


Czerwienie


Róże i korale


Brązy i złoto


Fiolety


Szarości, biele, czernie


Pomarańcze, zielenie i odcienie żółtego


Błękity, granaty, odcienie niebieskiego


Turkusy


I najnowsze nabytki, kupione już po wykonaniu zdjęć:


W następnym wpisie lakiery do layeringu, holograficzne i akcesoria - zapraszam :)!

P.S. Na kilku blogach znalazłam posty dotyczące usunięcia weryfikacji obrazkowej przy publikacji komentarzy dla wygody osób komentujących. Jako początkująca bloggerka nie miałam pojęcia, że takie coś działa również u mnie, ale znalazłam tę opcję i odhaczyłam ją. Teraz możecie komentować bez zbędnych przeszkadzajek :)

Zatem podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami - czy taka ilość lakierów to zbyt dużo? Czy wam też udziela się takie zbieractwo?

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz