poniedziałek, 30 kwietnia 2012

11 pytan do Mojej Skromnej Szanownej Lakierowności


ZASADY:
Po przeczytaniu odpowiedzi osoby która Cię otagowała, odpowiedz na pytania przez nią zadane.
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez tagera odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Wybierz 11 osób które tagujesz, powiadom je.
3. Utwórz 11 pytań które chcesz zadać tagowanym osobom.

Otagowała mnie Ruda z bloga http://inmygingerworld.blogspot.com, za co dziękuję ;).
Tak szczerze, to najpierw się złościłam, bo mi się ten tag nie podobał (pytania były czasami jakby lekko nieprzemyślane :P), ale Rudej udało się wymyślić takie, na które odpowiem z przyjemnością :)

1. Ulubiony kosmetyk do włosów?

Maska Biovax do zniszczonych farbowanych włosów. Robi z nimi cuda, są po niej mięciutkie i błyszczące. Używam jej rzadko, ale za każdym razem jak do niej wracam jestem zaskoczona efektami. Bardzo ją cenię :).

2. Jakie wykończenie lakierów lubisz najbardziej

Ostatnio kremowe, ale często mam fazy na różne fikuśne wykończenia: duochromy, ciekawe iskrzące drobinkowce, a moje ulubione lakiery to glitterowe/shimmerowe czerwienie. Jednak najczęściej maluję kremami i najwięcej ich kupuję :).

3. Co daje Ci największą satysfakcję w życiu?

To, że moje życiowe wybory, których nie popierała rodzina i których realizację musiałam bardzo forsować okazały się strzałem w 10 i nikt mi nie powie "a nie mówiłem/łam".

4. Jakiego kosmetyku nigdy nie zapominasz użyć?

A mydło to kosmetyk?:P Zależy od sytuacji, na złońce (nieeee, to nie literówka) nie wyjdę bez filtra na twarzy i odsłoniętych częściach mojej szanownej osoby, ale zdecydowanie nie zapominam o prysznicu (a zatem żelu/płynu do kąpieli/mydła czy co mi to wpadnie w ręce) i to w każdej mozliwej okoliczności :).

5. Ulubiony strój?

Bardzo zwyczajny - dżinsy, jakaś bluzka najchętniej z rękawami 3/4 i baleriny. Przeważają ciemne kolory.

6. Jakiego koloru unikasz w makijażu/stroju?

Zdecydowanie brązów w ciepłych odcieniach. W cieniach do powiek jeszcze ujdą, ale brązowe szminki mnie krzywdzą. Źle się czuję w tym kolorze. Nie ubieram się też raczej w jasne ciuchy.

7. Wolisz jeden droższy kosmetyk czy kilka tańszych?

Wolę tańsze. Da się wśród tańszych kosmetyków znaleźć dobre specyfiki, zatem wolę zaoszczędzić i kupić więcej. Ale nie sprawdza się to w przypadku podkładu - ten kupuję za średnio 50zł (to nie jest bardzo dużo, ale na moją kieszeń sporo) i perfum (na te potrafię się szarpnąć od czasu do czasu)

8. Ile wydajesz na kosmetyki?

Nie wiem i nie będę tego obliczać. Sporo. Nie chcę wiedzeć. Nie.

9. Jaki kosmetyk kupiłaś sobie jako pierwszy?

O jezu, nie pamiętam ;). Pewnie jakiś błyszczyk, taki w kulce z top choice, które robiły furorę gdy chodziłam do podstawówki.

10. Twoja największa urodowa wpadka?

Hm. Pierwsze makijaże z niebieskim cieniem. Dobrze, że był matowy i nie nakładałam go dużo. W gimnazjum tak zaczynałam, w liceum już się ogarnęłam ;).

Nie taguję 11 osób, bo nie jestem w stanie znaleźć tylu nieotagowanych, ale myślę, że nie spudłuję jak wyceluję w:

Trellemorele

A moje pytania to:

1. Czy uważasz, że masz przesadnie dużo kosmetyków?
2. Co jest Twoim ulubionym motywem w biżuterii?
3. Czy możesz pokazać swoją ukochaną błyskotkę?
4. W jakim wieku zaczęłaś się malować?
5. Z czego ostatnio się śmiałaś?
6. Jaka piosenka chodzi Ci dziś po głowie?
7. Czy masz swój ulubiony lakier do paznokci?
8. Co w sobie uważasz za najpiękniejsze?
9. Jakie masz plany na majówkę?
10. Jakie wartości cenisz w ludziach najbardziej?
11. Za co lubisz mnie i mojego bloga?:P

Buziak!

2 komentarze: